Markantoni, amikor a ruhád beszél helyetted

Markantoni

A Markantoni egy magyar streetwear márka, amely a kortárs fiatal kultúrára, a divatra és a művészetekre összpontosít. A márka célja, hogy egyedi, művészeti ihletésű ruhadarabokat kínáljon, amelyek tükrözik a modern városi életstílust.

 

23.webp

 

kollaboráció előadókkal

A márkát már olyan nagyobb zenészek és előadok is hordták mint pl: Grasa, Batboy, kcharles,ngz crew tagjai

kepernyokep_2025-05-17_145246_1.png

 kepernyokep_2025-05-17_150015.png

kepernyokep_2025-05-17_151308.png

Célközönség : A Markantoni elsősorban a fiatal, művészetek iránt érdeklődő közönséget célozza meg, akik értékelik az egyedi dizájnt és a mai kultúra hatásait a divatban,mindennapokban.

kepernyokep_2025-05-17_145125_1.png

Véleményem/ következő dropp

Markantoni nem egy szokásos ruhamárka. Inkább olyan, mintha valaki a gondolatait és érzéseit pólókra, pulóverekre és nadrágokra varrta és nyomtatta volna. A ruhák nem csak jól néznek ki, hanem mondanak is valamit néha erősen, néha csendben, de mindig van mögöttük valami tartalom.

A stílus sötétebb, letisztult, erősebb színek kifejezése és inkább azoknak szól, akik szeretik az egyedi gondolkodást, „nem-tucat” dolgokat. Nem próbál mindenkihez szólni pont ettől különleges. Aki ezt hordja, az nem csak divatot akar követni, hanem ki akar fejezni valamit magából és egyéniséget akar mutatni.

A grafikák, a színek, a hangulatok olyan érzést adnak, mintha egy városi napló lapjait viselnéd magadon nem harsány, de a farmer használata és szabása elárulja hogy a markantoninál nagyon nagy szenvedéllyel dolgoznak és próbálnak a minőségre is rettentően oda figyelni, úgy gondolom ha ezen az úton haladnak tovább akkor 2-3 éven belül egy meghatározó streetwear márka lehet Magyarországon.

9_1.webp

Következő dropp:  2025 március 24.-én jelentették be az instagram oldalukon ,,Kiss of Live'' -ra keresztelt  debütáló fashion showt, ami az idei nyáron fog megjelenni.

Összefoglalás: Markantoni egy vagány, gondolkodós magyar márka, ami nem akar mindenáron trendi lenni inkább őszinte és saját hangja van. És ez mostanában ritka.