Y-3 alakulás, Yohji Yamamoto és az Adidas együttműködése
A Y-3 márka 2002-ben alakult, amikor a japán avantgárd divattervező Yohji Yamamoto és a német sportszergyártó Adidas hivatalosan is elindították közös együttműködésüket
Y: Yohji Yamamoto
3: mint az Adidas 3 ikonikus csíkja
A cél az volt, hogy ötvözzék a high fashion esztétikáját a sportos funkcionalitással, és ezzel új kategóriát teremtsenek a divatban: a luxus sportdivatot (luxury sportswear).
Yohji Yamamoto és Adidas közös márka
A Y-3, Yohji Yamamoto és az Adidas közös márkája, továbbra is úttörő szereplője a divat és sport határán mozgó dizájnoknak. A legújabb kollekciójuk is hű marad a márkára jellemző avantgárd stílushoz: letisztult, monokróm színek, futurisztikus szabásvonalak és technikai anyagok jellemzik. A funkcionalitás és a művészi megközelítés izgalmas egyensúlya jól tükrözi Yamamoto látásmódját, miközben az Adidas örökségét is tiszteletben tartja.
Forrás: AnOther